Zdar,

vzhledem k tomu, že jsem taky autor rendereru (https://github.com/severak/
lunarender), dodal bych rád svůj pohled na věc:

Do dat bych nezalomitelnou mezeru (dále jen NBSP) raději nedával. Dovedu si
hodně živě představit, že s NBSP něco (renderer, geokóder, editor) co
zpracovává OSM data nepočítá a výsledkem budou nějaké bizarní chyby, které
navíc nebude jednoduché odhalit, protože NBSP se zobrazuje jako bílý znak.

Dokonce mě překvapilo, že se vůbec zalamují dlouhé názvy. :-)

Bílé znaky jsou v tomhle celkem svinstvo, pamatuju si jak u nás ve firmě
přestaly fungovat jakési XML exporty, protože do dat klienti kopírovaly
(netisknutelné) řídící znaky z Wordu. Vtip byl v tom, že některé bílé znaky
nejsou validní v XML.

-- Mikoláš Štrajt / Severák / http://severak.svita.cz/

PS: můj renderer "vykresluje" celé názvy na jednom řádku