---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pa...@ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 20. 1. 2017 9:33:43
Předmět: Re: [Talk-cz] Nedělitelná mezera v OSM datech
"On Thu 2017-01-19 17:57:44, Marián Kyral wrote:
> Ahoj,
> za sebe jako za uživatele k tomu můžu říct, že v běžném životě typografii

> vůbec neřeším. Ona ta nezalomitelná mezera je stejně jen pomůcka pro
> programy. Normálně není vidět a já fakt nechci řešit dilema, jestli tam
> přijde taková nebo maková mezera, když obě od sebe nejdou normálně
rozeznat.
> A pochybuji, že to takoví ti příležitostní mappeři vůbec budou řešit. Tam

> budeme rádi, když ten název správně opíší a případně u kapitálek správně
> tipnou, kam dát velká písmena. Sám s tím mám občas problém.

> [...]

Aby neco mohly resit programy, musi byt dana uloha srozumitelna pro
pocitac. Chtit "kazdy editor musi umet cesky" asi nemuzem. Chtit
"kazdy renderer musi umet cesky" asi taky neni dobry. Takze jak z toho
ven?
"

Chtít "každý uživatel musí umět vložit nezalomitelnou mezeru na správné
místo" a chtít "uživatel nikdy nezapomene vložit nezalomitelnou mezeru" asi
taky nemůžem. V tomhle jsou ty programy spolehlivější. Je jich míň, líp se
to hlídá a případně opravuje.