> *zvláště chráněná území, významné krajinné prvky, památné stromy >
>  po souhlasu Odboru životního prostředí*
> město)
> domácího násilí (poradny, krizová centra, azylové domy,... )
> parky,...) - výhledově (cca do půl roku) převedeno na mapovou aplikaci -
> tj. data budou vč. souřadnic
> sloup,...), památky drobné architektury (pamětní desky, busty,...)
> ... )

památné stromy spravuje AOPK a jejich kompletní seznam se souřadnicemi je
na Wikidatech, včetně obvodů kmene. Nevím, co víc by dokázali poskytnout..
Z toho, co dál nabízejí mi přijde zajímavý LesWeb, kulturní památky a
lavičky/odpadkové koše.

Do pomoci se zmapováním objektů nemluvím, je to na síle krňanů ;-)

H.