Ahoj,
někdy můžu Floru oběhnout a zkontrolovat ty obchody na místě.

Možná je to jen nepřesné označení pater - viz https://cs.wikipedia.org/wiki/
Podlaží#/media/File:Podlazi_vs_patro.svg . Dělám software pro realitky a
nevěřili byste, kolik nejednoznačností z různých způsobů číslování pater
vyplývá.

Navíc tahle budova je částečně pod zemí navíc ve svahu, tudíž od Vinohradské
vlezete (vchodem od metra) podzemím, ale na Jičínskou už vylezete východem
na úrovni terénu (pokud si to správně pamatuju).

Umíme si tyhle indoor mapky vytáhnout z OSM a vytisknout? (nemám chytrý
telefon ani nic s čím se dá pobíhat po obchoďáku)

* * *

Jinak jakým způsobem si zaměřoval ty objekty co si indoor mapoval? (koukal
jsem do práce a zaujalo mě právě to zaměřování pomocí Wi-Fi vysílačů)

--

Mikoláš Štrajt / Severák / http://severak.svita.cz/