From: Petr Schönmann [mailto:pschonm...@gmail.com]
Sent: Tuesday, March 28, 2017 8:57 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Obcasne neprekreslovani uzivatelskeho rozhrani JOSM?

Tohle se mi kdysi s nějakou Javou 6 dělo taky. Pomohl mi prikaz java -server
-jar -Dsun.java2d.d3d=false josm-tested.jar ted uz na 8cce to nedela a poustim
josm jen s parametrem -server. W10x64
d:\openstreetmap>java -version
java version "1.8.0_121"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.8.0_121-b13)
Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (build 25.121-b13, mixed mode)

Ladítko je
https://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/CommandLineOptions

--debug :)

út 28. 3. 2017 v 8:16 odesílatel Dalibor Jelínek <dali...@dalibor.cz