Ahoj,

dnes mi dorazilo do e-mailu následující:

"Rád bych vás informoval, že v Plzni došlo k dohodě, že data poskytována za
GIS budou stejně jako ostatní data v opendatech města plzně pod licencí
Open Data Commons Open Database License (ODbL) (viz úvodní stránka opendat
města Plzně: https://opendata.plzen.eu/).
Licenční omezení „Creative Commons Uveďte autora – Zachovejte licenci“,
které je dosud uvedeno u všech dat GIS bude odstraněno při nejbližším
importu nových datových vrstev do Opendat (předpokládáme, že zítra)"

:)

Pavel