Od IPR máme explicitní souhlas používat letecké fotky celé Prahy a okolí.

"IPR Praha souhlasí s využíváním ortofotografií, které poskytuje
prostřednictvím Geoportálu hl. m. Prahy, za účelem aktualizace a doplňování
databáze OpenStreetMap, přičemž vzniklá vektorová data smí být vložena do
OSM pod licencí ODbL za předpokladu, že IPR bude uveden v seznamu
přispěvatelů do OSM a takto vzniklá data budou mít IPR uveden jako svůj
zdroj."

Takže prosím nastavovat source tag alespoň na changeset.