Ahoj,

nemyslím si, že je za současného stavu potřeba vyvíjet nějaká sofistikovaná

programová řešení. Mnohem důležitější je zverbovat několik dobrovolníků,

kteří budou mít chuť se pustit do práce a občas pár stránek upravit.

Zatím jsem to udělal tak, že jsem založil nový e-mailový účet na gmailu,

kam jsem nastavil zasílání informací o změnách všech sledovaných stránek,

které je potřeba promítnout do českého překladu.

Takže když teď někdo provede nějakou změnu na anglické stránce, tak

do schránky osmwiki...@gmail.com <mailto:osmwiki...@gmail.com>  přijde
upozornění. Dobrovolník se do

schránky přihlásí, vybere si jeden mail, přihlásí se na wiki OSM pod účtem

osmwiki.cz, provede úpravu a dotyčný mail pak smaže.

Je samozřejmě potřeba, v případě, že těch změn proběhlo v mezičase více,

ty změny odsledovat až do současnosti. Mail totiž přijde jen jednou a při
dalších

změnách stejné stránky se již nezobrazí.

Myslím si, že tohle primitivní “sledování změn” by pro tento účel zatím plně

dostačovalo. Je-li tu tedy někdo, kdo by se na tom chtěl příležitostně podílet,

tak ať mi napíše přímo a já mu dám heslo ke schránce na gmailu i k účtu na OSM
wiki.

Dalibor