Proč bych měl trolit, v tomhle vlákně navrhoval Jan Bauer doplnit

 "cesta ke kešce je pouze z německé strany"...

Což je doporučení, které bychom jako komunita neměli vydávat, protože to
odporuje českým zákonům

http://www.codexisuno.cz/1cX#!1100

Jasně, že i já na to kašlu a překročím si hranici kde chci a kdy zrovna
chci, ale doporučit to kvůli geocachingu bychom asi neměli.

To je celé

Takže s tím trollením to nějak nechápu