> Pod pojmem průchodné si představuji "projdu tam se vztyčenou hlavou aniž
> bych se musel bát, že mě něco šlehne nebo abych ohýbal větve".

však píšu, že je to subjektivní. Pro mě slovo "průchozí" znamená "dá se tam
projít bez pomoci dalšího vybavení" (lano, kleště, pila, mačeta, ..).
Podle tvých měřítek by bylo vhodné označit jako neprůchozí třeba
Staroměstské náměstí v Praze nebo Lazebnický most v Českém Krumlově. Tam se
člověk musí docela ohlížet, aby ho nešlehla selfie-tyč do xichtu :-)

> Buď to je mladá smrčina před pořízkou (větve až na zem).

Dočasný stav. Před nedávnem jsme se bavili v mail-listu, že dočasná stadia
vegetace, jako je výška stromů, nemá moc smysl mapovat, jelikož je to
neudržovatelné.

> Případně zejména kolem potoků dost často bývá hodně kopřiv, což je také
> neprůchozí.

:D

H.