ehm, nebere se to tu poněkud za špatný konec?

mám dojem, že nedávno proběhla informace o nějakém systému hintů pro navigace,
což by bylo podstatně účelnější než dělat z ulic něco, čím nejsou

bohužel aktuálně k tomu nacházím jen
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:maxspeed:practical
což není úplně ončo :-/

K.