From: majka
Sent: Tuesday, November 07, 2017 6:18 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz]Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

Ano, správně, Korrekturen für OSM Inspector = opravy pro OSM Inspector.

Podle mě automatická editace jak vyšitá - někde něco najde, a začne do toho
hned vrtat.

+ Přesně, ty zdroje co cituje ty změny jednoznačně neobsahují. U toho "mého"
changesetu, kde se dohadujeme, se z něj konkrétní zdroj marně snažím dostat,
"dálkově" to je zřetelně jen na mapy.cz, "na blízko" je na to zřejmě vidět jen
přes vrata, nikde jinde, protože tam není plot, ale solidní zeď. Že by se
přesně trefil do letecké mapy tímhle způsobem se předpokládat nedá. Ale na
místě to neznám, jedu podle Panoramy.

@Marián + ostatní:
Později ho ještě popoženu, zrovna jsem na odchodu od PC. Ale nabízím
"překladatelské služby", pokud by mu někdo nevládnoucí němčinou chtěl napsat v
konkrétním místě - ať to nevypadá, že si sama vymýšlím. Kdybychom ho opravdu
potřebovali zarazit, bylo by lepší, aby ty komentáře byly na víc místech a od
víc lidí. Zatím to totiž na nějaké zamyšlení se nad sebou moc nevypadá.

  U changesetu https://www.openstreetmap.org/changeset/50255219 s takto
uvedenym zdrojem “private Wegaufzeichnungen (GPS Tracks) Aufzeichnungen von
meinen Radelfreunden und Bing Maps und Cuzk.cz” nemecky sice neumim, ale v
bingu (ktery zrejme cituje) ten bazen jeste vubec neni, takze dalsi indicie -
podnet k tomu co uz ude padlo - ze patrne obkresluje z neceho jineho, nez uvadi
a mozna i nekompatibilniho.

  Akorat jsem nepochopil komentar zmen Korrekturen für OSM Inspector - neumim
nemecky, ale je to "oprava pro OSM inspector"??? - co mu osm inspektor hlasi za
ptakoviny, ze je treba dodavat IMHO zcela nadbytecne mezilehle (nikoliv krajni)
body do geometrii, ktere neprinasi zadnou smysluplnou informaci navic apod.