Ahoj!

> tl;dr:  Co s tím prakticky (fell3 + případně ostatní)?
>

> Detailně:
>
> V tom konkrétním komentáři dotyčný nevidí problém v tom, že tam "zatím" chybí
> označení private - zatím jsou to cca 4 měsíce,  takže to bez výslovného
> upozornění neopraví a v plánu ani nikdy neměl.
>
> Můj návrh řešení - hlavně ten aktivní uživatel fell3: začnu (pod samostatným
> přihlášením) v podstatě spamovat výzvou k opravě - tedy dohledám changesety a
> všude hodím stejnou výzvu k opravě.  Dám tomu cca měsíc,  a pak hodím revert
> na všechny zahradní bazény.

To neni rozumne.

a) Spamovat lidi neni pekne. Nechcem ze "zvlastniho uzivatele" udelat
"opravdoveho vandala", ze?

b) Jestli tam ty bazeny jsou, neni dobry napad je
mazat. access=private by mel resit vsechny problemy.

Pavel

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html