Ne, není pro parádu. Všechno je uchováno v DB. Dělalo se to ještě v době, než
ČÚZK tyto reklamace zprovoznil. Byly zde o tom diskuse s p. Součkem. V té době
nikdo nevěděl, že (zatím?) nepůjdou reklamovat geometrie

Možná jsem to napsal nesrozumitelně, to, že by si měl reklamace podávat každý
sám. Ano, ale ten XML soubor by se vygeneroval na webu a dotyčný by ho jen
uploadl na ČÚZK.