Tahle verze mi došla o chvilku později, než jsem to napsala.
Tak nějak jsem doufala, že takoví borci mezi námi už nejsou, ale opravdu je
tohle záležitost traceru? Protože bych předpokládala, že takhle přidané
"budovy" se tam budou objevovat ručně z KM, tracer už je přece jen vyšší
level.

Bylo by třeba osvětu - KM už dávno není dobrý způsob, jak "najít" budovu. U
nové výstavby ve většině případů není pozemek pod budovou samostatná
parcela, jsou to spíš výjimky. A spousta toho, co kdysi byl pozemek pod
budovou je už dávno parkoviště...