Ahoj,

mam GPSmap 62, na dve nabijeci tuzkovky 16 hodin zhruba vydrzi, ale
novejsi verze uz maji asi nizsi vydrz. Podpora v linuxu bez problemu.
Mapy stahuju tady - http://alternativaslibres.org/en/index.php - jsou
vic urceny na chozeni a maji i vrstevnice. Vyhoda proti mobilu je
vyrazne vyssi presnost, navigaci mam 7 let a porad je presnejsi nez
celkem aktualni mobily. Nevyhoda je pomalejsi vykreslovani mapy, ale
to uz snad u aktualnejsich modelu nebude problem.

--
Jirka