Jadro prispevku je spis v tom, ze 3D mapa a mapa se 3D objekty jsou podle mne
dve ruzne veci. Ten dovetek v zavorce se spis tykal toho, ze jsem se schvalne
kouknul na misto, ktere znam a vidim barak s jednim nadzemnim patrem jako nizky
(ruian:levels=1) a volierku pro bazanty (neni v ruian) jako velkou kostku.

Jako asi to nejakou praci dalo, ale smysl mi unika.

J.