V případě potřeby je možné vektorové dlaždice vyrenderovat do rastru a
klientům servírovat až výsledek. Takto ostatně (pokud se nepletu) funguje
Mapbox Streets styl.

Každopádně možnost vykreslení až na klientovi tu je, akorát bych rád
upozornil na dvě úskalí:

- vektorové dlaždice se typicky snaží šetřit místem, tj. ne všechny údaje se
do datového modelu dlaždic dostanou (např. chybí zmíněná tracktype a trail_
visibility a třeba i dráty elektrického vedení)
- dlaždice se musí aktualizovat - třeba Mapbox poslední dobou ty aktualizace
dost zanedbává :-(

Jinak Pavel Zbytovský nám na kvartálním pivu ukazoval nějakou novou
(připravovanou - hodně beta) verzi OSM webu právě už s vektorovou mapou.

Já sám mám zájem aktualizovat svůj Metropolis styl (je vidět na OSMCZ po
prokliknutí na pokročilé vrstvy). Takže s nějakou případnou vektorovou mapou
mohu pomoct.

--
Mikoláš Štrajt / Severák