Obávám se, že diplomaticky usměrnit nepůjde. Posledně po tom mém zásahu
přestal přidávat, ale v březnu se zase rozjel a už zase ho máme na 4. místě
editorů.

Pište mu prosím na ty jeho změny komentáře - klidně česky, a posílejte mi
to - budu mu to překládat do němčiny a doplňovat to k tomu.

Osobně bych ho už nechala zabanovat pro ČR, protože debata s ním není
žádná. Jen to chce pár komentářů na jeho změnách, protože bez toho se blbě
jedná. Ale chce to rychlou akci, protože jinak s tím zase bude spousta
práce.

Majka