Jenže on domluvu nebere, ty pokusy už tu byly. Pro mě by stačilo, kdyby
dnes nebylo 70 changesetů, z toho halda zhruba na jednom místě (Varnsdorf),
ale jen jeden, a napsal tam co opravdu dělal.

Podle čeho kreslí, to se jenom dohadujeme - to co uvádí v changesetech je
většinou nesmysl, loni jsem z něj zkoušela dostat informace.

Už zase jsem našla čerstvé změny, které jednoznačně neudělal ani podle gps,
ani podle bingu, ani podle ničeho "legálního". Jedná se o patrně garáž za
soukromým barákem, která z ulice viditelná není, na bingu taky ne, gps v
zahradě za plotem taky neberu, takže zbývá nové Ortofoto mapy.cz, kde to
při velkém přiblížení vidět je, včetně toho posunu co vytvořil. Pro
upřesnění - zezadu to přístupné také není.

Kdyby toho netlačil v Čechách do dat tolik, mávnu nad tím rukou. Jenže těch
změn už má za poslední dva měsíce zase zhruba tolik, co lidi využívající
tracer k přetrasovávání a je v počtu změn 4. v ČR.

Majka