Ahoj, mam pocit, ze tohle se asi nejvic uspesne resilo v Praze, za
Brno byly ruzne diskuze ale kdyz to shrnu, tak:

- letecke snimky - super, hlavne kdyz jsou akualni a/nebo pravidelne
aktualizovane
- cokoliv dalsiho ma smysl pokud se najde nekdo, kdo to do OSM opravdu
doplni, jinak je to demotivacni hlavne smerem na mesto
- pokud to vypada na "vetsi" spolupraci, tak ma smysl zamyslet
se/resit predavani dat tam a zpatky (ala ceska posta apod.)

Vic snad za Brno - Lada Nesnera, Mirek Suchy, Vop.

Bye