Zkusit můžu. Poslední pokus u nás na vsi skončil na tom, že pasportizaci
zadali externí firmě, takže data nejsou jejich a mám se zkusit domluvit
tam. V konkrétním případě šlo o lampy VO, nic moc jiného zajímavého tam
nebylo.

Něco jsem už nadhodila (parkomaty, parkovací zony, omezení vjezdu
nákladních vozidel do města, kontejnery, dětská hřiště a sportoviště, cyklo
opatření).

Majka