Ahoj,

shrnuti:

On Fri, 18 Jan 2019 14:50:59 +0100
gorn <o...@kub.cz> wrote:

> Poslední dobou se místo standardizovaných zkratek dávají ikony, které mají
> význam té zkratky. Tj napři místo "bus" se dá malý autobusek. Ačkoli UTF
> některé ty ikony má, značil bych to těmi původními zkratkami, které jsou
> standardizované. V tomto případě "park.", tj Cihelna (park.). Seznam
> zkratek je následující:
>
> atc, bus, háj., host., hot., cz/xx, hs, jesk., kap., koup., lan.,
> mhd, mot., muz., mysl., nábř., nám., npp, npr, odb., pam.,
> park., pom., pp, pr, prm., příst., rekr. táb., rozc., rozhl.,
> ryb., sal., stud., táb., tur. ch., ubyt., vyhl., zám., zot., zříc.,
> [...]

name="Cihelna (park.)"

> na tu mapku bych se vykašlal, nebo bych jí dal jako samostaný bod, je to
> stejný filozofický problém jak restaurace s hotelem.

tech rozcestniku bude tak 5-10, velmi hrubym odhadem jich je polovina mnou
navstivenych. Jak psala Majka, dam:
guidepost:map=yes

> Ano při krátkém souběhu  (zjednodušně dvě rozcestní blízko sebe) to KČT
> považuje za jeden TIM a má to jedno referenční číslo. Ono se to pak používá
> například tak, že na každém tom konci je jen ta "půlka" směrovek které tam
> jsou potřeba. Není to častý ale je to správně. Do OSM to dávám tak že tam
> dám REF které je na horní tabulce, tj. dal bych tam KK144A (m už je jen
> podznak tý směrvny).

jo, ta hodnota ref KK144A je jasna. Jen na klasickych turistickych jsem to
jeste nevidel. Jen na techto lyzarskych. V tom kraji jsem to ted jeste nasel
i tady:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/8764.jpg

> Víc jsem se v tom zabýval na State of Trails 2019, někde možná visí nějaké
> video.

jj, byl jsem primo tam ;-).

Diky vsem za odpovedi,

T.