Dobrý den p. Janečku,

je úplně super, že se ozýváte.

Krom Vaší aktivity tuším vůbec nevíme v rámci komunity o tom, že by se na
konkrétní škole vyučovalo OSM a to z jakéhokoliv důvodu. Ať tak nebo tak, je
to nesmírně pozitivní věc, nejen pro nás, ale i pro studenty - zvláště pak,
pokud budou mít zpětnou vazbu nejen v tom, že "mohou" ovlivnit digitální
svět, ale že jej skutečně i ovlivňují. Tedy krom práva i odpovědnost.

Kromě jiných výstupů (závěrů) z této debaty by mohl být i ten, že bychom se
od Vás dozvěděli Vaši motivaci a Vaše zkušenosti o tom, co, proč atd.
studenty učíte, a taky to, které návazné souvislosti pak studenty
zajímají... Mohl by to pro nás být velmi dobrý "studijní materiál" např. pro
přípravu nějakých podkladů či informací pro případné vaše následníky na
jiných školách...

Díky za Váš čas a snahu.

Petr Vozdecký (vop)

---------- Původní e-mail ----------