Máme vymyšlený systém, jak označit, že se změnila situace a je třeba znovu
projít turistickou trasu (a vyfotit rozcestníky)?
Jde mi konkrétně o to, pokud se odněkud dozvím, že je na trase změna. Buďto
na webu KČT
<https://www.kct.cz/cms/zmeny-v-siti-znacenych-turistickych-tras-12019>
nebo třeba někde v tisku (naposled bylo “trasa bude v roce 2019
přeznačena”). To poslední jsem dala jen do poznámky
<https://www.openstreetmap.org/note/1684944> v mapě.

Co s tím správně? Označit hned fotky rozcestníků za neaktuální, tedy je
vypnout? Konkrétně v tom druhém případě to bude rozcestník Vidov
<https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?id=5603>, přibyla tam značená žlutá + bude
chybět rozcestník Nedabyle.

Co s trasou samotnou, pokud existuje (ten první případ)? Dát na ní fixme?
Jde mi jen o princip - na tu v okolí (Vidov + Nedabyle) snadno dojedu sama,
možná hned zítra. Do Jeseníku se ale jen tak nedostanu, navíc netuším kdy
tam k tomu přeznačení dojde. Navíc v tom seznamu KČT je toho samozřejmě
mnohem víc.

Majka