ne 24. 2. 2019 v 10:40 odesílatel Miroslav Suchý <miros...@suchy.cz> napsal:

> Napadaji me dve moznosti:
>
> 1) OSM Notes
>
> 2) V taskmanu invalidovat prislusny ctverec a napsat tam poznamku, ze v
> brzke dobe to bude predelano a nasledujicih mesicih je to treba znovu
> projit.

Ahoj, za mne:

OSM notes asi neuskodi, ale 2 je podle mne lepsi reseni.

Jinak ve Fody pokud vim, ze je neaktualni, tak dat disable s patricnym
komentarem, ale nema smysl dat disable pokud je realita jeste jako na
posledni dostupne fotce, jinak to nekdo nafoti driv, nez se to
predela. Kazdopadne presne pro tohle tam to disable je a proto se to
da jednoduse vratit, kdyz se zjisti, ze to byla chyba.

Jinak v OSM datech fixme=resurvey urcite taky pomuze.

Jinak na OSM wiki jsou rizne seznamy, co kde chybi a je potreba
zkontrolovat/upravit apod, ale mam pocit, ze to neni vyuzivano
globalne a systematicky, takze realny prinos je pak trochu
diskutabilni.

Bye