út 26. 3. 2019 v 15:20 odesílatel Roman Menc <m...@gr.cd.cz> napsal:
> rád bych se zeptal na případnou spolupráci s autory turistických tras,
> využití mapové vrstvy turistických tras pro nově připravovaný projekt
> volnočasového cestování s vlaky ČD.
>
> Nemohli byste mi poradit kompetentní osobu, se kterou bych mohl jednat?

Dobry den,
pro zacatek by asi bylo dobre vyjasnit si vase potreby, ocekavani na
strane jedne a moznosti OSM resp. ceske OSM komunity na strane druhe.
Nejrychlejsi zpusob by predpokladam mohl byt bud osobni setkani nebo
telefonat. V Brne pro osobni setkani a na telefon kdekoliv jsem k
dispozici, v Praze se urcite najde take nekdo, kdo by se mohl nekde
objevit osobne.
Jakou variantu tedy preferujete vy a pripadne kde byvate k zastizeni?

S pozdravem
Tomas Kasparek