K setkání se rád přidám, příští týden mi vyhovuje po, út, pá, možno i v
pracovní době. Z večerů preferuji st, čt, pa.

Náš spolupráci mi přijde zásadní aby bylo
OSM vidět jako partner na produktu a ideálně bylo i součástí PR.

Stran provedení lze udělat paralelně rychlé a pomalé řešení - rychlé je nějaká
kopie/cache již existujícího řešení. Pomalé je renderer jen pro ČD.

gorn

⁣Odesláno z BlueMail ​