Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 24. 4. 2019 7:49:51
Předmět: Re: [talk-cz] hláška josm o nedostatku paměti
"
na tebou uváděném screenshotu se mi nedaří data stáhnout, poprvé mi josm
ukončil stahování bez otevření dat a při iopětovném pokusu o stahování mi
vyhodil hlášku:

nepodařilo se stáhnoutdata, formát je buď nepodporovaný, chybný nebo
nekonzistentní. Detaily Řádek 5104, sloupec 115 connection reset

Pražák

---------- Původní e-mail ----------