Ahoj, data jsou super ale skoro bych v tomhle pripade udelal revert na
tu sadu zmen at se nedelaji kolize - podle toho, co jsem se koukal, to
vubec neresi duplicity. Pak bych z te sady zmen udelal seznam pro
nasledny import jedne jednou a poradne pote, co bude nejak dolozen
souhlas Lesu CR. Co vy na to?

Bye