To je "v poradku". Rozcestnik https://osmap.cz/node/2527295361 nema
hiking=yes nebo obdobne, takze se nema k cemu parovat. Viz. co jsem
psal v tom mailu.

Je to tak, ze pro OSM body i fotky se de fakto vytvari instance pro
jednotlive kategorie bodu jak jsem psal, pokud dany objekt nema
odpovidajici tag, tak se o nem nevi. Samozrejme z toho pak vypadne
potreba dalsich kontrol jako napr. rozcestniky bez teto informace.
Doplnim jako dalsi seznam a pridam do GPX, to tam ted (jeste) neni.

Bye

čt 23. 5. 2019 v 14:37 odesílatel xkomc...@centrum.cz