Ahoj,

byla dokoncena prvni faze upgrade OsmHiCheck, kterou jsem ruzne v
posledni dobe avizoval.

Primarne se parovani deje jen pro stejne typy OSM uzlu a fotek:
infotabule, mapy, emergency, rozcestniky zvlast: ski, horse,
wheelchair, pesi, (cyklo+silnicni - viz. nize)

Diky tomu je spousta novych hlaseni o problemech, deli se na tri skupiny:
- fotky jsou ve Fody ale jeste neprosly validaci a nemaji spravne
(casto zadne) tagy - dodelam, na druhou stranu jsou to fotky z roku
2016 a starsi, takze nove nafoceni nebude urcite na skodu
- puvodni parovani spojilo fotku cyklo/silnicniho rozcestniku a pesi
OSM rozcestnik apod - to se nyni nedeje.
- nove ukazuje nenafocene mapy, infotabule a emergency body

Krome foceni (cokoliv, co ted hlasi asi stoji za to nafotit, tim se
nic nepokazi), bude potreba dokoncit verifikaci ve Fody (udelam ja) a
take zkontrolovat a opravit tagovani v OSM - tj. na fotce je videt
pesi,ski ale v OSM je jen pesi nebo tyhle XXX=yes uplne chybi apod.
(do toho se muze pustit kazdy ve svem okoli).

Nepouzite fotky - je potreba porovna tagy fotky a OSM bodu - muze byt
chyba v tagu ve Fody (eliminuji verifikaci) nebo chybejici zaznam v
OSM napr.:
fotka #2346 - na https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?img je videt,
ze fotka ma (spravne) tag emergency, ale v OSM neni odpovidajici uzel
- je treba doplnit apod.

Chybejici ref (vetsinou malo nebo prazdne):
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?cor
- chybi ref pro typ uzlu, ktery ji ocekava a fotka ji ma (aktualne 2x
emergency body)

Chybejici fotka (a pripadne chybejici ref):
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?bad
- je potreba vyfotit, pak pripadne doplnit do OSM ref pokud ji dany objekt ma

Samozrejme to pohlo statistikama, resp. maji ted nektere cisla trochu
jiny vyznam:
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/stats.php

Dotaz k OSM - chceme nejak rozlisovat rozcestniky (a trasy) v ruznem
znaceni - tj. cyklo (tereni) a silnicni? Pokud ano, tak jak? Z pohledu
Fody cyklo maji ref, silnicni ne apod, takze se rozlisuji.

Pokud narazite na chybu, dejte prosim vedet.

Konec hlaseni tom.k