st 29. 5. 2019 v 12:24 odesílatel majkaz <maj...@centrum.cz> napsal:

> Milý Spratku,
>

> myslela jsem, že když po přečtení tvého mailu počkám, tak vychladnu. Nějak
> se mi to ale nedaří, takže - gratuluji, to zvolené jméno skutečně sedí. To
> cos napsal, je přístup mé čtyřleté neteře když má svůj den.
>

> *A teď fakticky k věci:*
>

> 1. díky za ten souhlas.

Ahoj,

dival jsem se na ten souhlas a nejsem si jisty, jak vhodne postupovat.
Jednak ta formulace asi neni uplne takova, jakou by jsme potrebovali - tj.
neni zminena licence apod. a pak je tam hlavne moznost ten souhlas kdykoliv
odvolat ale neni jasne co se pak stane dal kdyz data jsou poskytnuta nekomu
dalsimu. Proste je to cele usite horkou jehlou a vysledek tomu odpovida.
Jak uz napsala Majka, napad a snaha za 1, provedeni tak za 4.

Za mne jsou asi dve mozne cesty, jak se k tomu postavit:

1) vstoupit do jednani s LesyCR a pokusit se o spravny souhlas tak, aby
data bylo mozne primo importovat
2) pouzit data pro POI importer s tim, ze kdyz souhlas odvolaji, tak zmizi
zdroj ale overena data v OSM mohou zustat

Krome toho se vubec neresi nejake aktualizace pripadne zpetna vazba pri
nalezu nepresnosti apod, coz je taky skoda.

Za mne je 2) jednodussi, ale pokud by s nima byla rec, tak dlouhodobe je 1)
asi lepsi reseni.

Co vy na to?