Zdravím,
mrzí mě, že tě moje příspěvky vytáčí , ale myslím, že to není důvod se tady
urážet.
Ale byl to vlastně trochu i můj záměr.
Co se týče bodu 2. tak to byl důvod proč jsem sem začal přispívat.
Taky jsem nepsal, že jsem v tom udělal pořádek, jen se divím proč je v tom
takový bordel, když bod 2 a když tě to tolik vytáčí (to je spíš jen řečnická
otázka, vím jak OSM vznikají).
A ani jsem nepsal, že si mapuji sám pro sebe,

S tou trpělivostí, to máš zřejmě pravdu, ale to pramení, z toho jak jsem se k
těm bodům dostal.
Já mám problém se smířit s tím, že všechno kolem nás řídí banda právníků a
předýchaný aparát státních úředníků.
Viděl jsem, že les je plný bodů záchrany, ale v mapách nikde nejsou zanesený
(kromě nějakých fragmentů v komerčních mapy.cz).
Nevím kolik z vás si pamatuje číslo BZ když kolem něj projdete, já tedy ne :o).
Body byli zřízen státním podnikem, za peníze nás všech a měli by sloužit všem,
jinak zase Lesy ČR vyhodily několik desítek milionů z okna.
Chci aby aspoň část takto vynaložených prostředků sloužila nám, kteří jsme si
to zaplatili.
Proto jsem je oslovil s tím, že chci kompletní seznam všech bodů. Kupodivu byli
od začátku docela vztřícní i když to nakonec trvalo trochu dýl :o).

A pokud by jejich zveřejnění mělo ztroskotat na tom, že neprošli bodem 2., nebo
že souhlas neobsahuje odvolávky na všechny licence,  tak už nevím o co se tu
snažíme.
Myslím, že není dobře, že obecně lidi už nepoužívají svůj vlastní rozum a
spoléhají se na právníky a paragrafy.

Chci jen říct, že chaos v bodech záchrany už byl já jsem je akorát doplnil.
Teď je možná čas v tom udělat pořádek, v tom jsem s vámi za jedno.

Pokud se ujmeš bodu 2 budu rád, chtěl jsem mít akorát jistotu, že se to někam
hne.

R.M.