Ahoj,
když vidím, jaké detaily se občas řeší na tagging mailing listu, tak bych
se mapování rozcestníků na dvou různých stromech jako dva body nebránil, i
když uznávám, že praktické využití  té informace je mizivé. Ta hranice je
nejasná, někde jsou tabulky dva metry od sebe na dvou stromech, někdy 10
metrů od sebe u různých odbočujících cest, někdy je přídavná tabulka 100 m
od hlavního rozcestníku u odbočující značky.
Takže osobně, pokud ty rozcestníky nejsou fakt u sebe (metr), tak většinou
mapuju jako dva body. Vzhledem k tomu, že ref : počet rozcestníků stejně
nejsou 1:1 a lepší mít víc informace, než míň.
Renderer na to podle mě má být připravený.

Vojta