On Tue 2019-09-24 08:37:01, jzvc via talk-cz wrote:

> Cus,
>
> pokud mi skleroza slouzi tohle se tu uz kdysi probiralo, a minimalne v
> podminkach CR to nemuze fungovat. Jednoduse proto, ze temi body by z logiky
> veci byly zastavky, a hledat muzes tak maximalne nejkratsi nebo
> "nejrychlejsi" trasu, ale to neni vzdy ta, po ktere MHD realne

Jasne ze to fungovat muze. Krome zastavek by tam bylo i par bodu ktere
ukazou kudy to doopravdy jezdi...

...coz je min prace nez tam davat vsechny ty cary po kterejch to
doopravdy jede, a da to i min prace s udrzbou. Minimalne to znamena ze
nebude potreba delit cesty na kousicky ktere pujdou dat do relace.

Na prvni pohled to dava smysl...
                                                                Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html