Ahoj,

rád bych vám představil zárodek nového portálu OpenStreetMap pro širokou
veřejnost:

https://osmapp.org 🎉🎉🎉

Už teď má některé pěkné funkce:
- 3D mapa  – podržte Ctrl a dragněte
- vše je aktivní – POIky, názvy měst, ulice apod.
- panel s detaily vybraného prvku
- obrázky z wikimedie – díky Mariáne
- obrázky z Mapillary – nepřesné, proto černobílé
- vyhledávání přes nominatim
- data od openmaptiles – díky xkomczax (nemohli byste u všech prvků vracet
OSM id?)
- zárodek "tužtičkového UI" – díky Gorne

Otálel jsem se zveřejněním, neboť jsem chtěl kód ještě krapet učesat,
přidat typescript, lepší eslint, readme, contribution guidelines apod. Ale
dnes mě napadlo, že to už se dá doladit za běhu.

Ještě na tom je hodně práce, ale pokud vás něco napadne - pošlete
pull-request, kterému rád udělám kvalitní code-review. Jak možná víte,
tento projekt je můj sen od roku 2010, kdy vznikl první pokus [1], následně
v roce 2016 osmap.cz a od té doby jsem připravoval toto [2][3]. Původně
jsem to vyvíjel pod kódovým jménem OSMCZ-v2 [4], ale myslím, že tyto dva
projekty se spíše doplňují.

Pavel

[1] https://github.com/osmcz/old_osmcz_2010
[2] https://drive.google.com/open?id=0B7awz2fKhg6yQ0JqTjhJRFV5aEE