Od: Jan Macura <macura...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 11. 3. 2020 15:11:35
Předmět: Re: [talk-cz] Bugy na osmapp :-))
"

Ahoj,

díky za projekt! Obecně podporuji jakoukoliv činnost s OSM, jen ať ekosystém
okolo OSM vzkvétá :-)

Na druhou stranu je mi trochu líto, že se zase tříští síly – Marián a Tom.k
se věnují jednomu portálu, ty jinému. To samé se stalo před nedávnou dobou u
PhotoDB – jeden něco začne, druhý udělá to samé v bledě modrém znova...

A čistě technicky: Otevřu https://osmapp.org(https://osmapp.org) . Zoomuju a
nic. Až po chvíli naskočí mapa. Klikám na "Co je OpenStreetMap?" a nic.
Klikám na "Vrstvy" a nic. Klikám na "mapová data" a nic. Mělo by to
fungovat?

H.

On Wed, 11 Mar 2020 at 14:10, Pavel Zbytovský <zbytov...@gmail.com