Od: Tom Ka <tomas.kaspa...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12. 3. 2020 4:59:49
Předmět: Re: [talk-cz] Bugy na osmapp :-))
"

st 11. 3. 2020 v 22:21 odesílatel Jan Macura <macura...@gmail.com
(mailto:macura...@gmail.com)> napsal:

"

On Wed, 11 Mar 2020 at 21:33, Martin Ždila <martin.zd...@freemap.sk
(mailto:martin.zd...@freemap.sk)> wrote:

"
Ja zas hľadám niekoho na výpomoc s freemap.sk(http://freemap.sk) ;-)

On Wed, Mar 11, 2020 at 9:01 PM Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)> wrote:

Pokud by nám někdo chtěl pomoct s osmap.cz(http://osmap.cz), klidně může,
pomoc by se hodila.

"

No a to je právě to, na co narážím. Každý hledá pomoc, každý má svého času
omezené množství, ale ten svůj raději investuje do (časově N-krát
nákladnějšího) rozvoje vlastního projektu, než aby s někým spolupracoval. Na
jednu stranu ty motivy samozřejmě chápu, na stranu druhou si nemohu
nepostesknout, že takhle navždy bude jen 100 projektů ve věčných
betaverzích...

"

Ahoj,

ono nekdy je to o tom, ze autor projektu o zadnou spolupraci nestoji
(photodb) a chce si to vyhradne delat po svem. Takze pak jina moznost, nez
zacit znovu moc neni.

A jeste by asi bylo dobre rict, ze stavajici osmap.cz(http://osmap.cz) je
taky ZbyCZ projekt, jeden z mnoha, takze za mne je osmapp.org
(http://osmapp.org) ztrata casu, par tydnu na tom bude jako kdykoliv predtim
vysivat jak zbesily a pak to umre, protoze ZbyCZ spadne do svoji pulrocni,
rocni hibernace. osmap.cz(http://osmap.cz) jsme s Marianem prevzali, protoze
nam to prislo jako dobra vec, ktera nema pro CZ OSM komunitu nahradu, ale
rozhodne to nehodlam opakovat u kazdeho Zbyho projektu. Srovnejte si s tim,
jak dlouho kontinualne na freemap.sk(http://freemap.sk) dela Martin
Zdila....

Jak budu mit chvilku casu, tak ti Zby preposlu ten tvuj mail, ze te mam
zastavit, az zase budes vymyslet nejakou novou kravinu, kterou pak nechas
rozdelanou byt...

Bye tom.k