ehm...

reaguji jen proto, že bydlím právě v Kohoutovicích

ten původní zdroj IMHO neobsahuje souřadnice události, ale poněkud pofiderní
souřadnice uprostřed městské části - skoro bych řekl "tak nějak uprostřed té
ulice", protože ta protíná celé sídliště. Na daném místě jsou keře u
silnice, pařezy (tak jak si je asi umíme představit) spíše ne.

Je tristní, že tuto "událost" i s těmito souřadnicemi najdeme i na mapy.cz.
na druhou stranu to událost je, protože vyvolala mediální zájem

ovšem - pokud někdo prokazatelně najde ten konkrétní pařez, tak mu z OTGR
principu nelze bránit zmapovat jako natural=tree_stump + wikipedia=language:
page (credit P. Schonmann :)

ale pokud bych to vzal ad absurdum, tak by se ke zmapovanému předmětu měla
vázat wikistránka typu objekt a ne wikistránka typu událost (protože jak
potom vázat více událostí? Co třeba Staroměstské náměstí?)

celé se mi to ovšem zdá stejně absurdní, jako text samotný (ovšem důvod
vzniku je mi více než zřejmý, na té konkrétní editorské židli jsem taky
nějaký ten pátek až rok seděl a protože stránka je každý den stejně velká -
a když není z čeho brát, přijde vhod i kravina...)

vop

---------- Původní e-mail ----------