*Pařez mapovat nebudu*, protože jak již bylo zmíněno dříve, "událost
není ojekt", viz
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Good_practice#Don't_map_historic_events_and_historic_features

btw, právě díky POI na Mapy.cz jsem se o tom bodu dozvěděl. :-)

Díky za všechny reakce, teďka v tom už mám jasno.
Martin