Zdravím,
nejde o nějaký náš názor na diskusi, jde o oficiální stanovisko
OpenStreetMaps. Pokud se legální stav liší od stavu "fyzicky na zemi",
mapuje se, co je fyzicky na zemi.
Nehledě k tomu, že ježdění po stezkách ilegální pravděpodobně není
(narozdíl od jejich vytváření). Lesní zákon 289/95 paragraf 53 odst.
1 říká: „Přestupku se dopustí ten, kdo jezdí mimo cesty a vyznačené trasy
na kole, na koni, na lyžích nebo na saních.“  Co je to cesta, o tom se
můžou dohadovat právníci.
Všichni asi chápou, proč to chcete smazat, ale je to proti pravidlům
Openstreetmaps a stojí to mnoho lidí práci na revertech a vysvětlování. Tak
v tom prosím nepokračujte, než to bude stát ještě více práce.
Mimochodem, v Brně jsem bydlel a traily nad Svratkou znám.

<0174

po 26. 10. 2020 v 11:02 odesílatel Eduard Šešulka <edasesu...@gmail.com>