FYI, dnes jsem revertoval vsechny zmeny udelane panem Gourny. Par tydnu
zpet jsem mel diskuzi jeste s dalsimi cyklisty a nastesti tento postoj
neni sdileny vsemi bikery, tak doufam, ze se toto nebude opakovat.

Relevantni changesety: 9414964, 9414981, 94150000, 94150062, 94150115,
94150157(postupne reverty jednotlivych zmen).

Zdravim,
Jakuje