Ach jo, reakce od Gourny, „*V mapách by proto vůbec neměly být.*“, je jako
by odkazy vůbec nečetl. Přikládám níže:

Gourny <https://www.openstreetmap.org/user/Gourny>
26. 10. 2020 v 06:39

*Zdravím,*

*nevím, jak se přihlásit do hromadné komunikace, proto odpovím zde. Trasy,
které jsem smazal, jsou ilegální trasy pro jízdu na horském kole. V mapách
by proto vůbec neměly být. Navíc se před 3 týdny na jedné z těchto tras
zabil biker nárazem do stromu. Vykrvácel na místě z roztrženého stehna.
Proto bych chtěl všechny tyto trasy v okolí Brna postupně smazat. Jsou to
lokality s křehkou tolerancí mezi lesapány a těmi, kteří je tam budují. Čím
méně se o nich bude oficálně vědět, tím lépe. Doufám, že mému důvodu
porozumíte a budete chápat i další mé úpravy. Určitě vidíte mou historii
úprav. Mažu pouze specifické části tras, které nemají oficiálně být na
internetu. Jiné cesty a stezky nechávám tak, jak jsou.*

*S pozdravem Eda*