---------- Původní e-mail ----------
Od: Vladan Kudláč <vladankud...@gmail.com>
Komu: R3gi <r...@protonmail.com>, OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@
openstreetmap.org>
Datum: 1. 12. 2020 19:06:46
Předmět: Re: [talk-cz] Moderní komunikační kanál?
"

Zdravím,

osobně mi email také vůbec nevyhovuje.

Řeším to tedy tak, že mám nastavený odběr zpráv a ty filtruji a automaticky
přesouvám do koše.

Zprávy čtu jednou za čas přes webové rozhraní https://openstreetmap.cz/
talkcz/(https://openstreetmap.cz/talkcz/)

Když chci odpovědět, zprávu najdu v koši a odpovím na ni.

Potud je to hezké. Tedy bylo by to hezké, kdyby to fungovalo :)

Jenže! Na webu se zobrazují jen některé zprávy a jen některé vlákna, ne
všechny! Na webu chybí formátování zpráv, takže opravdu jen plaintext.
Někteří používají jiné kódování, takže někde háčky čárky způsobí lehkou
šifrovačku, ale to se dá přežít.

Chybějící zprávy ve vláknu mi docela vadí. V tom má Gmail navrch, shlukování
do konverzací zvládá na výbornou. Občas pak tápu a moc nechápu o čem dotyčný
píše (např. toto vlákno, první zpráva - chybí). To, že chybí celá vlákna je
ještě děsivější. Naposledy mě to s uživatelem Gourny dostalo do trapné
situace, když jsem mu psal věci, které mezitím řešili v pro mě neviditelném
vlákně :(

"

No není  to dokonalé. Pavel vždy něco naprogramuje a pak po něm pár měsíců
není ani vidu ani slechu :-(

Můžeš to prosím sepsat na github? https://github.com/osmcz/osmcz/issues?q=
is%3Aopen+is%3Aissue+label%3Aosmcz-web

Díky,