On Tue, 1 Dec 2020 at 18:40, R3gi <r...@protonmail.com> wrote:

> Ocitoval bych vás a reagoval bych třeba i konkrétněji, ale… není to moc
> uživatelsky přívětivé.

No, používám výchozí Gmail klient a... jako nevidím problém. Uživatelská
přívětivost je jistě do značné míry subjektivní, ale osobně neznám editor
zpráv, který by byl uživatelsky přívětivější.

> Myslím, že aktuální nastavení může bránit rozvoji naší/vaší OSM komunity.

Možné to je, dokonce si to také myslím. Jen zatím neznám lepší.

Lpět na starých nástrojích jen kvůli nostalgii nebo kvůli tomu, že „jsem si
> je postavil sám“ nebo že „je to open source“ mi přijde zpátečnické a
> neflexibilní.

Pokud ti přijde, že používat nástroj "jen kvůli (...) tomu, že (...) je to
open source" je "zpátečnické" "lpění", pak nikdy nenajdeme společnou řeč...

H.