Jeg har kigget lidt på Niels Beck's data. Niels har været særdeles flittig
og har i perioden 11.08.09 til 22.11.09 upload'et 451 changesets. Fra en
kursorisk gennemgang kan jeg se at de omhandler mange steder på Sjælland,
ikke kun København.

Af diskussionen her på listen ser det ud til at flere ønsker at rulle Niels'
edits tilbage.

Det virker jo lidt drastisk at fjerne hele Niels' opus, men jeg har svært
ved at se anden udvej med mindre nogen har tid og lyst til at gennemgå det
hele for at se hvad der er værd at beholde og hvad der skal ud.

Niels Beck selv har efter min mening været kontrær og uvillig til at forstå
etiketten i OSM. Havde Niels haft lidt villighed til at lytte kunne vi nok
have undgået at komme  hertil.

Jeg vedhæfter en tekstfil med id'er på Niels' changesets, så kan I selv gå
ind og se om der er changesets der skal tages ud af listen. Ellers mener jeg
at det som udgangspunkt må være dem der skal rulles tilbage.

Vi skal også beslutte hvem der skal gøre det, og hvornår. Evt. kan vi dele
listen op i flere stumper. Givet at det første changeset er flere måneder
gammelt vil tilbagerulningen potentielt give anledning til konflikter og kan
blive møjsommelig.

Mvh,
Morten aka mok0