Der er vist gået en engel gennem listen... :-)

Jeg antager at det betyder at I er tilfredse med vejledningen, og vil snart
finde et passende sted på wikien og ophøje den til den officielle vejledning
for mapning af danske cykelstier, hvis jeg ikke hører andet.

Jeg er så småt begyndt at lægger cycleway=xxx ind de få steder hvor jeg er
stedkendt, og hvor jeg ikke kommer til at redigere i forkerte "lanes" eller
skyggestier. Hvordan kommer vi videre med tilbagerulning af Niels's
skyggestier? Der er postet lister over changesets, men hvordan kommer vi af
med dem??

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th