>> Hej!

Hej Niels,

Så er råberiet i den grad tilbage på listen... Du er sgu en svær en at finde
ud af. Jeg troede lige, du havde lyttet lidt på listen. Det var åbenbart
igen en taktisk udmelding...
Nej, "output" fra din favorit-render er stadig ikke noget, vi andre bekymrer
os voldsomt om. Derimod savner jeg personligt stadig din oprigtige interesse
for at lave et godt kort selvom du kan være nødt til at se bort fra de mange
timer, du investerede i at knokle en bestemt løsning igennem på det størst
muligt område i den tid vi andre samstemmende og utvetydigt bad dig om at
vente mens vi arbejdede på en fælles vejledning.

Jeg kan ikke længere være venner med alle. Lad os andre se at komme videre
og lave et godt kort.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th