Den 03-07-2011 16:56, Ole Laursen skrev:
> Hej folkens!
>
> Vi har før diskuteret hvordan vi forholder os i forbindelse vejnavne
> og OSAK og evt. fejl. Dengang igangsatte Jonas jo en afstemning:
>
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2011-March/001357.html
>
> Det må vist være på tide at få sagen afsluttet, så jeg vil lige
> tillade mig at opsummere:

> Når addr:street er blevet rettet til, skulle kortet med de røde
> adresser på rasher.osm.dk gerne gå i orden af sig selv fordi der så er
> intern konsistens.
>
> Hvad siger I? Eftersom jeg stemte for den her løsning, lægger jeg
> [...]

Helt enig.
Jeg har allerede tilføjet en del osak_name tags.

Jeg arbejder jo på 4xxx området, hvor completeness_500m nu er over 99 procent.
De fleste af de "manglende" adresser skyldes uoverensstemmelser i vejnavne. Det
gør det
efterhånden besværligt at finde flere manglende veje.

Og nu vi er i gang, så skal vi også gøre noget ved de adresser som har forkerte
koordinater. Fx melde det tilbage til OSAK, så de kan blive rettet og vise dem
med en
anden farve på rasher.dk.